kızlar merhaba ya bn şimdi diyetteyim ekmeği kestim malum oruç aç kalıyoruz bn sahurda yapamıyorum sadece iftar bazı günler bir küçük dilim tatlı yiyebiliyorum 10 gün oldu neredeyse diyete başlıyalı 4 kilo verdim acaba kas kaybı oluşuröu gün içerisinde kendimi aç hissetmiyorum iftarda sonra limonlu şekersiz çay şekersiz kahve ve maden suyu su bol bol tüketiyorum