2023z rabbim gönlüne ferahlık versin bende 7 haftalıkken bebeğimi kaybettim çok zor bir süreç 🥺 Allah’ım yardımcın olsun inşallah 🤲🥰 üzülme canım doktor sağlıksız olduğu için düşüyor dedi hemen sonrasında hamile kalıyorsun korkuyorsun ama hamilelik oluyor benim ilk gebelik düşüktü vardır bunda da bir hayır fazla üzme kendini nasibi yokmuş demek ki bol bol dua edeceğim sana canım yeter ki sabret vardır bir hayır