Geçiyor o duygu sanki geçmeyecek gibi geliyor ama emin ol geçecek, ilk düşük yaptığımda çok üzüldüm çok ağladım beyi yanlış yaptım diye sorguladım. Kalbin çok acıyor ama hormonlar zamanla yerine oturacak. O Pskoloji ile hamile kalamadım 9 ay sonra yolda hamile kedi görsem bile üzüldüm , kediler bile hamile doğuruyor ben doğuramadım dedim. Sonra tekrar hamile kaldım çok şükür sağlıkla güzellikle doğurdum. Şimdi 2. Hamileliğimin sonundayım, inşallah onu da sağlıkla alırım kucağıma sağlıkla büyütürüm. O üzüntüm geçti sen de bebeğini kucağına aldığında geçecek o duygu. Doğurduğunu öyle çok seveceksin ki o içindeki sızı da geçecek 🥹 sonra aklına gelmeyecek , sağlıklı olsaydı dünyaya gelecekti ama değilmiş öyle düşünmeye çalış. Sağlıkla tekrar hamile kal inşallah sağlıkla kolaylıkla güzellikle kucağına al , Allah o kaybettiğimiz çocuğumuzun ömrünü hayattaki çocuklarımıza versin 🙏