Buse67 bence de gayet güzel gelişmiş. Ben de femera kullandım. İki tane Gelişmişti ikisi de 18 mm olmuştu. Normalde iki ay gonal f kullandım aşılama için öyle deneyecektik aşılamayı ama en düşük dozu bile bana fazla geldiği için iptal oldu her seferinde