37+0 10marta gün vermişti doktorum 3. Sezeryan için. Ağrılar kasılmalar olunca bugün için konuştuk ama yine karar değiştirdim 37 hafta olunca ürktüm erken doğum nedeniyle solunumunda sıkıntı olabilir diye. Bugün ki kontrolde tam 3 kilo çıktı pazartesi tekrar gün belirleyecegiz. Hayırla sağlıkla gelsinler inşallah 🙏