Bir sağlıkçı olarak Ben yaptırma taraftarıyım ve yaptırdım da zaten şekerli içecek içmeyle ne sen ne bebek şeker hastası olmaz ama tanı konulabilmesi için çok önemli hastalık varsa ve bilinmiyorsa bunun daha çok zararı var. Ya şeker yüklemesi ya da en azından bir hafta şeker takibi yapılmalı