-Cennetkusuannesi- iremozcan97 yarın sabahtan gidicem 9.30 gibi canım yarım saate çıkar heralde sonuçta
iremozcan97 -Cennetkusuannesi- yaa bu uygulamada mesaj yazarken t harfi haç işareti olarak çıkıyor ben de sevmedim o yüzden , dikkat ettin mi sen de
nnbya38 iremozcan97 -Cennetkusuannesi- en net keselerde belli oluyor benim 11. Gün 336 ydı değerim tek dedik keseye gittik ikizdi
-Cennetkusuannesi- iremozcan97 yok canım senin telefonunda öyle olabilir bende bildiğin t şeklinde alt kısmı kıvrık yani
nnbya38 sym_yc ben transferden sonra 11. Gün 336 ile öğrendim ikizmiş kalp atışlarımızı duyduk değişiyor bence o normali 300 ler demişsiniz yanılmasın
-Cennetkusuannesi- nnbya38 daha kan vermedim inşallah yarın vercem canım nasipte ne varsa o ikizde olur tekte sağlıklı olsunda hayırlı olan neyse. Kacıncı haftada kese gördün canım bide hangi hafta kalp atışları oldu
-Cennetkusuannesi- iremozcan97 13.3 çıkmış kimyasal olabilir dedi pazartesi tekrar gel ilaçlarına devam et dedi ama bence kimyasala döndü
iremozcan97 -Cennetkusuannesi- hiç sıkma canını Allah’tan ümit kesilmez canım benim belki yükselecek değerin bilemeyiz
-Cennetkusuannesi- iremozcan97 pek sanmıyorum canım. Çünkü beklememiş idrarlada olsa sbaah test yapmıştım en son yaptığımdan silik çıktı oyuzden düşüşe geçmiş bence umudum yok.