-Cennetkusuannesi- Kızlar test yaptım biraz önce sanırım oldu. Kaybettiğim evladımın 1 yaşında olacağı günlerde kardeşinin haberini aldım rabbim isteyen herkese nasip etsin banada bu sefer sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin.
sym_yc -Cennetkusuannesi- aminnn aminnn maşaAllahhh çok sevindim çok güzel bir hamilelik geçiririsin inşaAllah
iremozcan97 -Cennetkusuannesi- yaaa canım benim o kadar sevindim ki rabbim hayırlı haberler almayı nasip etsin sana da bize de 🩷 kan verdin mi
Mzgnn0234 -Cennetkusuannesi- öncelikle Allah sabir versin , kalbinize ferahlık versin. Var insallah sağlıkla kucağınıza alırsınız hayırlı ömür versin Rabbim 🤲
sym_yc -Cennetkusuannesi- beta hCG değerim çok yüksekti oradan anlamıştım zaten ikisinin de tuttuğunu ama keseyi altıncı haftada gördüm
nnbya38 iremozcan97 -Cennetkusuannesi- en net keselerde belli oluyor benim 11. Gün 336 ydı değerim tek dedik keseye gittik ikizdi
-Cennetkusuannesi- sym_yc anladım canım doğru hesapladıysm benim daha 3 hafta 6 günlük gözüküyor. Kanı da cumartesi vericem nasipse
-Cennetkusuannesi- iremozcan97 cumartesi vercem canım kan günü ozamandı doktora dedim cumartesi gel dedi
-Cennetkusuannesi- Mzgnn0234 amin canım inşallah rabbim sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin. Allahım bu yolda sabırla bekleyen emek veren isteyen herkese nasip etsin şu mübarek günde kimsenin kucağını boş bırakmasın
iremozcan97 -Cennetkusuannesi- ay canım benim çok sevindim yaa, rabbim hepimize güzel sonuçlar almayı nasip etsin ben ikinci kanımı da yarın vereceğim
-Cennetkusuannesi- iremozcan97 bende merak ediyorum kaç çıkacak hayırlısı rabbim sağlıklı hayırlı uzun ömürlü nasip etsin
nnbya38 sym_yc ben transferden sonra 11. Gün 336 ile öğrendim ikizmiş kalp atışlarımızı duyduk değişiyor bence o normali 300 ler demişsiniz yanılmasın
-Cennetkusuannesi- iremozcan97 sen evde test yaptın mı peki öncesinde canım nasıldı yaptıysan benmi ki gibimiydi