gzmnrhal eski haline dönüyor tabii ki sonuçta kaşlar kasılıp gevşemeye yatkın dönüyor normale
Bende dikiş çoktu nedense sağıma yattığımda ağrı hissetmiyordum bir de doktor her lavaboya girip çıktıktan sonra yıkayıp kurulayıp daha sonrasında batikonlu gazlı bez ile temizlememi istedi beş gün kadar yap dedi ama ben bir hafta yaptım tedirgin olduğum için tuvalet konusu çok sıkıntı yani insan psikolojik olarak yapamıyor ama yapınca da bişi olmuyor kayısı ve armut bol tükettim bir de doğumdan sonra bir yerde otururken emzirme yastigin üstüne oturdum onun da çok faydasını gördüm ortası boşluklu olduğu için çok rahat ettiriyor