almila1723 zeyyy0001 evet evet bu aralar adet sancısı gibi oluyor geçiyor vajinada batma olmaya da başladı🥲 İnsan tedirgin oluyor ama normalmiş bu süreçte
zeyyy0001 almila1723 Evet batma bende de oluyo normal o zaman ben de acaba doğum yakın mı diye düşündüm
tugbazeyd1 Melike3506 çok güzel bir duygu kucağına alınca anlıyorsun öyle bir duygu yükleniyorki herşeyin üstesinden gelebiliyorsunuz🥹
__k tugbazeyd1 ay evet görmemişim. Bi ikili sayılara geçseydim bende rahatlardım artık. Sonrası kolay geçerdi. İlk gebelik fazlasıyla merak içerisindeyim.
tugbazeyd1 __k ilk gebelik evet geçmiyor ama merak etmeyin çok çok güzel bir duygu anne olmak sağlıkla gelsin inşallah cinsiyeti belli mi 😍
uzunlar zeyyy0001 evet yalancı sancılar sıklaştı bide sarımsı jel gibi akıntı geldi dün nişan olabileceği düşündürdü beni biraz ama bilmiyorum