Melike3506 tugbazeyd1 evet hızlı geçiyor zaten ilk gebelik hem heyecanlıyım hem endişeliyim hem mutluyum bütün duyguları aynı anda yaşıyorum
__k tugbazeyd1 ay evet görmemişim. Bi ikili sayılara geçseydim bende rahatlardım artık. Sonrası kolay geçerdi. İlk gebelik fazlasıyla merak içerisindeyim.
almila1723 zeyyy0001 evet evet bu aralar adet sancısı gibi oluyor geçiyor vajinada batma olmaya da başladı🥲 İnsan tedirgin oluyor ama normalmiş bu süreçte
uzunlar zeyyy0001 evet yalancı sancılar sıklaştı bide sarımsı jel gibi akıntı geldi dün nişan olabileceği düşündürdü beni biraz ama bilmiyorum
tugbazeyd1 Melike3506 çok güzel bir duygu kucağına alınca anlıyorsun öyle bir duygu yükleniyorki herşeyin üstesinden gelebiliyorsunuz🥹
esrashnn01 tugbazeyd1 ikinci gebeliğim ilki sezaryen olduğu için bu bebiş de sezaryen olacak doktorumuzla dün görüştük tam 38de alırız dedi 55 gün kaldı🤗 tabi minnoşum erken gelmek istemezse😂