hd_d yarın bizimde detaylı usg günü. bende gün içinde çok hissetmiyorum genelde sabah ve akşam o da çok şiddetli degıl. ama iyi düşün iyi şeyler olsun onlar daha çok küçük 450 500 gr olan şeyden nekadar şiddetli tepki beklenir ki? olumsuzu düşünüp çekme. biz istiyoruz ki 7/24 kıpır kıpır olsun. bazen benimde sol alt kasığıma kramp gibi ağrı girer hareket edemem biraz dinlenirim geçer. evham etme❤️❤️