elf006 ben Femibloom kullandım doktorum bana çatlama iğnemin ikinci ayında verdi ilk ay gebelik oluşmayan hastalarıma veriyorum dedi ikinci ay kullandım çatlama iğnesi ile hamileyim şuan gerçekten kullandığım takviye çok kaliteliydi genellikle tüp bebek yapan kişilerde kullanılıyormuş ama doktorum bana da verdi