mehtapp7 valla bişi demedi. Muayene de etmedi zaten. Kan testi yaptı sadece gebelik düşünüyorum diyince. Folik asit yazmayacak mısınız dedim düşüğün yoksa gerek yok dedi kdkdkd🤣 kendim alıp başladım her doktor böyle mi yoksa burdaki mi sıkıntılı bilemedim. Muayene etmesi lazımdı bence