Bat 26-27-28 şubat olanlar test yaptınız mı? Belirtileriniz varmı? Ben 19 unda yapmıstım negatifti birdaha yapmadım sonradan kasık agrım oldu 1-2 gün sonra geçti mide bulantım var arada, göğüs hassasiyetim var. Bugün bat günüm ama hala olmadım 🥲 agrım da yok. Gecikmenin 5.gününde test yapma kararı aldım çünkü bazen 2-3 gün gecikmeli gelebiliyor benimkisi, sizde durumlar ne 🌹