Herseydenbiktim ay bana da çok mesaj geliyodu ama üşendiğimden hiç giriş yapmadım şimdi sırf merakımdan üyelik oluşturdum 😂 tekrar tıklayıp yaşadığın şehri seçtiğinde uyku elçisi diye biri çıkıyor mesaj yaza tıklıyosun hazır mesaj var bilgi almak istiyorum diye gönderiyosun ne zaman dönerlerse artık 😂 yolladım beklemedeyim eğer gerçekten ücretsizse süper olur