selenhuseyin parla94 anliyorum ama bir kere bu stresi yaşadığım için bir daha o işlere girmemeyi tercih ediyorum, bat gecikirse o zaman kan vericem, şimdi erken verince iki günde bir kan istiyolar
nilruhu selenhuseyin beta ilk 23.50 çıktı 2 gün sonra 26.80 çıktı. Bugünde regl başladı maalesef kimyasal dedi doktor. 😔
selenhuseyin bebegimle_ben canım kimi testler hassas değil ki ya da geç döllenme vs oluyo benim ilk gebeligim 16. Günde çok aşırı silik bi çizgiyle ogrenmistim varla yok arası bi cizgiydi ama bu aydan umudum yok tabiki
Serappppph bebegimle_ben malesef adet oldum canım artık neye inanacağımı şaşırdım adet gecikmesini bekleyip kan vermek en mantiklisi sanırım bundan sonra
nehiraras selenhuseyin gölge gibi acaba gözüm mü öyle seçiyo yoksa çok erken olduğu için mi gölge gibi çıkmış bilemedim yaeın yada diğer gün tekrar yap test bence inşallah vardır
bebegimle_ben Serappppph uzulme canim insallah adet bitince tekrar denersin ama pik gununu iyi yakala canim