Serappppph Bana da bakar mısınız arkadaşlar dpo 11 ustteki duratest alttaki predictor Ama awox net nagatif çıktı biraz önce yaptin awoxu
selenhuseyin Serappppph duratest çok hassas bi test bende ilk gebeligimi o test ile öğrenmiştim hemde çizgisi de aynı senin gibiydi ama onu bulamadigim için nimo aldım çok lânet bi test
Serappppph selenhuseyin nimo bende hep bir yaradır kac kere yalancı pozitif verdi bende kararsız kaldım keşke yapmasaydım da adetimj bekleseydim simdi her firsatta test yapacağım durduramayacagim kendimi
selenhuseyin Serappppph evet bende düne kadar test yapmıcam diyordum şimdi malesef ki bat gününe kadar test yapacağım Çok yoruldum artık
elf006 alın benden de o kadar dayanamadım dpo 10 da yaptım şimdi adete kadar meraktan yapcam aynı duyguları hissediom sizle
selenhuseyin elf006 Stresten bayılcam artık ya mümkünse kimse testi erken yapmasın Ekstra stresten başka bişey değil
parla94 selenhuseyin çıkar varsa benim dpo 11 de 29 çıktı. sende geç döllenme olduysa 5-10 arası çıkar en kötü. verebiliyorsan özelde ver bu gün cuma, aile hekimliğinde pazartesine kalabilir
selenhuseyin parla94 anliyorum ama bir kere bu stresi yaşadığım için bir daha o işlere girmemeyi tercih ediyorum, bat gecikirse o zaman kan vericem, şimdi erken verince iki günde bir kan istiyolar