ikinciyesekeranne dilek190 valla en kolayı ilk hamilelik bence. Çocukla hamilelik çok zor. Oğluma hamileyken koca gün uyurdum karışan görüşen yok. Şimdi imkansız oğlumla birlikte uyanıyoruz erkenden ev işlerini mi yapayım oğlumla mı ilgileneyim yani her türlü çok zor
semahayall dilek190 valla öyle yalan , 2. Daha yorucu ve zor , 2. Daha kolay diyen normal doğumda çıkması daha kısa sürdüğü için diyor ya , yoksa hamileliği daha zor ne t
dilek190 semahayall gercekten çocukla oturmuyoruz ondanmi acaba ama desem bu kadar agrim yoktu benim ilkte 1 hafta önce ağrim oldu sonrasında dogum yaptim
eylusko dilek190 2. Gebeligin tek güzel yanını söylüyorum toplanın. Bir çocuk daha olduğu için zaman onunla uğraşırken daha çabuk geçiyor . 15 günü kalmış.nasil olabilir anlamiyorum ya . Onun haricinde fiziksel olarak çok değiştim . 57 ile hamile.kaldim.72 oldum . Her yerim ödem li. Ben çok güzel saçları boyalı arada botoks yaptıran sarışın boylu poslu alımlı bi kızdım. Sana yemin olsun aynaya bakinca korkuyorum çok çirkinleştim. Aksine ilk gebeligim de ise çok güzel olmuştum. Isildiyordum resmen. Suan göt göbek ayak el yüz heryerim şişti
ebrudefnee dilek190 bence 2. Hamilelik daha zor sadece doğum olarak daha kolay olabilir o kadar çocukla daha zor geçiyor ilk gebeliğimde çalışmama rağmen bu kadar yorulduğumu bu kadar zorlandığımı hatırlamıyorum
ikincibahar_08 dilek190 kesinlikle ikinci hamilelik daha zor çünkü sorumluluğu üzerinde bir çocuğunuz daha var ilkide zordu bir çok şeyi o zamanda yaşadım ama canım istediği kadar yatıyor dinleniyordum gözüm arkada kalacak birisi yoktu şimdi ağrıdan yerimden kalkmayacak kadar kötüde olsam kızıma sabah 7de kalkıp kahvaltı yaptırıyorum beslenme hazırlayıp okula gönderiyorum geri gidip alıyorum sürünerek yapıyorum bunları ama mecbur doğsun istiyorum biran önce ama doğunca daha zor olacak onuda biliyorum
dilek190 ikincibahar_08 evet kalcalarim ve bacaklarimin agrisindan dursmiyorum magnezyum iyi geliyodu o da iyi gelmiyo gözümde büyuyor
kubrasjsjs dilek190 ya bende ilki kız acaba bu erkek mi diyordum farketmiyor desenize kız da olabilir 😅
emine4224 dilek190 2. zor valla doğumu bilmem ama hamilelik süreci bitirdi beni kalkamıyom oturamıyom doğurmak için çabalıyom resmen
emine4224 dilek190 ama doğurunca da neler olacağını hatırlıyom uykusuzluk 2 çocukla uğraşma zor günler 😂😂