saricivciv_ 33.haftamdayım 54 le başladım 69 kılo olmuşum 🥹 devamlı yemek yemek istiyorum durduramıyorum kendimi en çok bacaklarımdan almışım ayaklarım taşımıyor 😂🥹
karayelll Tartıya çıkmaya cesaretim yok🤭77 ile başladım en 85 e çıktım daha da tartilmadim🤤24 haftadayim.Oglumda 18 kilo almıştım kilolu doğmuştu umarım kızımda kilo alıyordur 🤣🤣tesellim o olacak
saricivciv_ karayelll sonrasında verdiniz mi kiloları ben korkuyorum ya veremezsem diye yoksa pantalonlarıma asla giremiycem gibi erken doğum riskim var bide benim ondan yürüyüş de yapamıyorum 😂
saricivciv_ aybike2212 sizin iyi yine kontrol ederseniz çok almazsınız ben erken doğum riskim var diye dikkat edemedim yürüyüş de yapamıyorum
aybike2212 saricivciv_ valla kontrol edemiyorum aşırı iştahım açıldı umarım maksimum 10 kilo ile kapatırım
rabiaaaln saricivciv_ 1850 kg olmuş bizim kız , teşekkür ederim öncelikle. Öyle abartıp kesinlikle çok dikkat ettim diyemem ama çok hareketliyim 5 yaşında da bir kızım var sürekli tempo içindeyim ondan galiba :)
sara29 saricivciv_ oğlumdada 17 kilo almıştım toplamda diyetle dikkat edersen ilk bir yıl gider.. ben nedense ilk 6 ay çok kilo alıyorum, mide bulantısı bana hamur patates tuzlu şeyler yedirtti her iki gebelikte.. son bir ayda 1 kilo aldım şimdi mesela..
babymom2026 saricivciv_ 34 haftalığım 13 kilo aldım en son 2 hafta önce tartıldım ama 15 almışımdır bi dahaki kontrolde tartılırım artık
dgngr saricivciv_ çok kilo aldım ve daha yarısındayım. 20+4 10 kilo aldım. Yapıcak bir şey yok. Zaten aniden çıktı nedense. Hormondan dolayı kişiden kişiye değişiyo heralde. Pcos var bende zaten.
saricivciv_ Mavininbiri bünyeniz demekki öyle aslında benımde oyleydi ama ben anlamadım nasıl oldu bı anda