yenihamis3452 evet evet rahat olun derim ilkinde oyleydi kadin dogumcu dahiliyeye yönlendirdi tahlil normale döndü ama hamilelik icin yine yuksekti ilaca başladık, simdi ikinciye hamileyim yine ilaç kullanıyorum, pazartesi tekrar dahiliyeye gidecegim ilacım bittigi icin, bu sekilde çok var tsh ı yüksek çıkan, tabi doktora da gorunmek gerekiyor