yenihamis3452 Hanımlar , 6 haftalık gebeyim tiroid yüksek çıktı değer 7🥲 yarın dahiliyeye gideceğim. Böyle olup sonradan düzelen var mı çok panik yaptım
Fatmanur_0416 yenihamis3452 benim de yüksek çıkmıştı ilaç kullanarak düştü her ay düzenli takip ve hergün düzenli ilacını alırsan sorun kalmıyor canım benim
pablola yenihamis3452 19. Haftada farkedildi 6ydı triodim TSH tek başına bır anlam ifade etmiyor serbest dolaşımda düşükse eğer problem dedi doktorum hatta detaylı ultrason vs hepsine girdim şuan 3 e kadar düşürebildik ilaç kullanıyorum endişelenmene gerek yok gebelerin %60 inin başına gelen bir durummuş
yenihamis3452 Fatmanur_0416 çok teşekkür ederim, umarım öyle olur yarın doktora gideceğim zaten internette yazanlara bakınca insanın aklı gidiyor
Fatmanur_0416 yenihamis3452 yok canım internete falan bakma benim de psikolojim bozulmuştu ilaçlarımı düzenli kullandım her ay gidip kan verdim çok şükür baya bi düştü sende yarın git sana da ilaç kesin verilir düzenli kullandıktan sonra inşallah bir sıkıntı olmaz merak etme içini ferah tut kafana da fazla takma gülüm 😘🫶
kvsronlerr yenihamis3452 sağlık ocağında yanlış çıkabiliyor benimde 7 çıkmıştı dahiliyeye gittiğimde sağlık ocağında kanlar bekletildiği için yüksek çıkmış olabilir tekrar ver dedi 3 çıkmıştı düşük dozda başladık sonra düştü isterseniz sizde hastanede bir kere daha verin durduk yere fazla doz almayın
yenihamis3452 kvsronlerr benim öncesinde yüksek çıkmıştı zaten doktora söyledim ultrason yapılmıştı gebelik düşünmüyordum o zaman ama doktor bir şey olmaz dedi. gerçekten devlet hastanelerinde bazı doktorların yatacak yeri yok. şimdi o değer işte 5 ken 7 olmuş
yenihamis3452 kvsronlerr @neseald dediğiniz gibi hastanede verdim 2.9 çıktı şimdi ona da emin olmak adına pazartesi tekrar kan vereceğim , sağlık ocağında 7 çıkmıştı nasıl oluyor şok içindeyim 🫢
Fatmanur_0416 Zeyneplemutluluk euthyrox 25mcg kullanıyorum canım dozu yükseltmeye gerek kalmadan değerlerim normale döndü zaten ama senin 7 çıkmış belki daha yüksek bir doz verebilirler
Zeyneplemutluluk Fatmanur_0416 bana da aynı ilacı verdi doktorum. Hayır benim değerim 7 değil 3312 çıkmıştı hastanede vermiştim kan tahlilini. Başka arkadaşın ki 7 🤦🏼♀️ ikinci hamileliğim ilkinde böyle bir şey olmamıştı bunda yükselmiş
Fatmanur_0416 Zeyneplemutluluk benim de ilk gebelik bende de hamilelikte çıktı düzene girdi inşallah doğumdan sonra geçer ya bu hamilelikte hem tiroid çıktı hem hemoroid çıktı yoruldum vallahi ya baya çöktüm 😢 ben yanlış anlamışım karıştırdım kusura bakma 😬
Zeyneplemutluluk Fatmanur_0416 önemli değil canım. Hemoroid bende de var başlarda çıktı halen devam ediyor ama ilk zamanki gibi kaşınma olmuyor ilk zamanlar çok kötüydü. Kaşıntı kabızlık bulantı kusma halsizlik yorgunluk bitkinlik vardı. 3 buçuk yaşında kızım var eşim ilgilendi sağolsun akşam 10 gibi uyuklardım bazen 9 da falan şimdi onlar kalmadı ama karnım baya çıktı nefes almam zorlaştı yürürken de biraz ağırlık var artık zayıf olmama rağmen karnım zorluyor bunda.
Fatmanur_0416 Zeyneplemutluluk bende başlarda çok rahatsız etti hemoroid sonra bir ara durdu şimdi tekrar rahatsız ediyor valla benim de karnım baya büyüdüğü için bende nefes alamıyorum çok zor
rabiauzun37 yenihamis3452 15 senedir bu hastalığa sahip biri olarak 2. Çocuğuma hamileyim hiçbir sıkıntı olmadı ilaçlarınızı düzenli ve kahvaltıdan 45 dk önce atın yeterli