annekiz6141 Ay anam bacılar mıdem böyle degısık bogazıma alev gıbı bır yanma geliyor mide agrısı oluyor dimı bu? Kızımda bı surup içiyordum ya gıtsem recetesız alabilir miyim
sudeli4 annekiz6141 ay şimdi Kafama diktim resmen gaviscon şurubu öyle böyle yanmak değil boğazımdan ateş çıkacak o seviye bi mide yanması 😂😂 23 haftalık olduk hala bulantı kusma devam sabahları . Akşamları da mide yanması yüzünden uyku tutmuyor bebiş bi yandan pat küt vuruyo haha deliksiz bi uyku istiyorum ya
Armoy annekiz6141 evet gerçekten o ateş hattını iyi bilirim. Beni süt rahatlatıyor, gündüz vitamin olarak içtiğimiz magnezyum/kalsiyum tableti var o rahatlatıyor. Bir de sakız ciğnemek, naneli sakız dertlerimi unutturuyor bilmiyorum psikolojik 🤭
Myworlddd annekiz6141 bende sevmem ama mecbur benim de midem çok yanıyor mide asidim resmen Agzıma geliyo çok kötü bi durum
annekiz6141 sudeli4 bızde 21+4 haftalık olduk valla Benimkide durmuyor yeter canım açıyor dur dedim geçenler de sonra çok üzüldüm ağladım hareket etmıyor dıye 🥺🥺🥺 bende öyleyım şuan berbat yaaa
annekiz6141 Armoy aklıma geldi aslında naneli şeker sakız da evde yok uyuyamıyorum da su da sürekli içmem gerek bırakınca yanma devamke 😄🤦♀️
emelociro annekiz6141 bende susn tam öyleyim. Ne yapcam bilmiyorum su içiyorum rahatlasin diye ama yok. Kefir iyi geliyo diyolar
sudeli4 @annekiz6141 ay bide doktor bana lokum ye demişti haha hiçde sevmem ama gittim bisküvi arasına konulan ince lokumdan aldım yatmadan önce yiyorm midemi rahatlatıyor sanki ilaçla birlikte
sudeli4 annekiz6141 vallahi bende y of çok zor gerçekten bu mide yanması süt diyorlar ama bana süt hiç iyi gelmedi elim vs diyorlar onu yeyince iki saat sonra acıkıp gece dolabın başında buluyorm kendimi mutlak bi gaviscon yaDır doktorun cnm verir yani hepimize verdi doktorlar ☺️ birde lokumu dene bakalım sevmesemde mide asitibi yatıştırıyor iyi geliyor
annekiz6141 sudeli4 lokumu denıcem ya mahvoldum var ya anlatamam yok böyle bısey kızımda da vardı ama bu çok erken başladı ve yanıyorum ya valla 🤦♀️
Sinerjik Çiğneme tableti kullanıyorum eczane önerdi doktor gaviscon yazmisti ama gaviscon midemi bulandiriyor cok yogun. Bende cigneme tabletini kullaniyorum sizce nasıl
QueenBahar_ annekiz6141 boğaza vuran o yanma iğrenç ya çok kötü his ayran iç canım bana o iyi geliyorduu