Ben de 1 hafta içinde başlıyorum tedaviye. 35 yaşıma gireceğim. 1 buçuk yıldır olmuyor. Görünen hiçbir problem yok, muhtemelen mikroskobik bir problem var. Belki rahim tüpleri yumurtayı almıyor içine, tembel çalışıyor dedi doktorum. Bir yanım bekle biraz daha dene diyor, diğer yanım pişman olabilirsin zaman geçiyor diyor. O ilaçlar beni çok korkutuyor:(( 2 defa aşılama yaptım o bile perişan etti. Vücudum dışardan aldığım hormona çok duyarlı. Ne yapacağımı şaşırdım :((((( bu arada hepiniz çok güzel haberler alırsınız umarım 🙏🌸