dilan128_ Pcos luyum yumurtalarım büyümediği için tüp bebek tedavisi gördüm mayısta tedaviye başladım rahim içi kontrolleri yapıldı duvar kalınlığı var diye küretaj oldum daha sonra polip olduğu anlaşıldı histereskopi oldum polipler temizlendi ve kanamalarım düzene girdi ağustos sonunda 20 yumurta toplandı her bir 2 cm di normalde ağrı olmayan bir işlem ne yazık ki fazla geliştiği için çok ağrım oldu 14 tane yumurta folikülü dolu çıktı 12 tanesi döllendi hepsi 3. güne ulaştı daha sonra 5. güne ulaşan sadece 7 taneydi ve hepsi donduruldu Eylül ekim kasım rahim dinlendirildi ve 25 aralıkta transfer oldum çok şükür ikiz gebeyim 11+3 olduk Allah hepimizin kucağına almayı nasip etsin benim sürecim uzun ve yorucuydu ama dediğim gibi bilmediğimiz sorunlar çıktı ve ilk tüp bebek tedavimdi her insanın süreci farklı ve Rabbim nasip edecekse oluyor. Rabbim gönlünüze göre hayırlı sağlıklı evlatlar versin