tazenne yani 4 kilo, 4150 gram bebeklerin normal doğdugunu da gördüm yakın çevremde. Doktoruna normali bir denemek istiyorum gerekirse zaten sezaryana alınırsınız.
Benim bebeğim için de 3800 gram denmisti daha fazla kilo alırsa normal doğuramazsın o yüzden doğumu başlatalım dendi 39+5 te fitille vs başlatıldı ve bebeğim 3350 gram doğdu. Yani yanılma payı da var bunun.