cicek20 tabi ki ultrasonlar yanılma payı var düşük ve yüksek çıkabiliyor bana 3200 bası uygun çıkabilir dediler ikiz bebek gıbı doğdu resmen 4250 ama 3 aylık bebek gıbıydı
Rabbim doğumunuzda kolaylık versin, zorlukları hafifletsin🤲 sorunsuz istediğiniz şekilde sağlıkla kucagınıza alın inşallah bebegınızı