Havin49_ ilkinde yazmadın ki ben sordum. Ona yalanlamak denmiyor. Senin gibi carpitmiyorum. Doktorların dediğini yazıyorum. Yediğine bağlı ama istediğin kadar dikkat et dusuk kilo kalmis biri kilo alır. Yuksek kilo kalırsa da ister alır istemezse almaz. Onunda siniri var. Açın okuyun. Yani hem gelip yuksek kiloda kaldim demeden burda kilosunu dert eden birine 0 kilo aldım yazıyorsun uzerine ne yiyeceğini yaziyorsun. Sonra neden 0 kilo aldigin ortaya çıkınca yalanlama diyorsun. Her postta boyle birsey yok senin işine gelmiyor