kayrosmom hiç sormayın o zaman nst bağlanalım dedim bağlanıp napcan kendi hastanene gitseydin ya dedi çünkü acilinde nst yok doktor gelmesi gerekiyor onun da ayrı ücreti var devletinki adı üstünde acil yani kanamam ve sancılarım var acil durum ama yaptıklarına bakın