Gencbirannis valla çünkü kısaca insana denk gelmemişsin. Aynı şekilde ilk hamileliğimde gıkım çıkmadığı halde nst’ye bağlanırken sedyeye neden ayakkabıyla çıktın, sen evinde koltuklara ayakkabıyla mı basıyorsun, temizlemek zorunda kalıyoruz gibi bir sürü şey saydılar, önce temizlik görevlisi azarladı sonra gitmiş bir ebeye anlatmış o da erkek gibi iriydi bide o geldi azarladı, ağlamıştım. Ben bilmiyordum çıkarılması gerektiğini doktorun yanındayken sormuştum çıkarayım mı diye gerek yok deyince bende nst’de de aynı sandım. Eşim beni ağlayarak çıktığımı görünce yukarı çıktı yargı dağıttı şikayet edeceğim falan deyince R yapıp o bizi yanlış anladı dediler.. doğumda yaşadıklarımda var ama anlatmıyorum artık 6 yıl olmuş. Hakkım helal değil.
Senin anlattıkların beni o güne götürdü..