Sselenay doktorunuz daha iyi bilir tabiki ama eğer damarlarda direnç varsa tansiyon da yukseliyorsa mutlaka kullanılması gerek araştırabilirsiniz sizde neden kullanıldığını niçin kullanıldığını çünkü dediğim gibi tansiyon şakaya gelmez her zaman düşük tansiyon daha iyidir ama yüksek tansiyon çok çok tehlikeli erken doğum düşük kilo ağırlığı gebelik zehirlenmesi bunları sizi korkutmak için söylemiyorum sizde arastirmissinizdir zaten ama önceden bilinçli olmak ve ona göre bir tedavi yöntemi belirlemek gerekiyor benim 20.haftada detaylı ultrasonda çıktı damarda direnç 3 hafta perinotoji takipliydim o esnada zaten ilaç başlanmıştı son gittiğimde doktor suanlik yolunda olduğunu artık kendi kadın doğum doktoruma gidebilicegimi hatta söyledi bazen süreç can sıkıcı olabiliyor ama bu süreçte doktor seçimi ve sakin kalmak çok önemli