Sselenay benimki çok düşük çıkıyor, normaldede düşük tansiyonla yaşayan biriyim ama gebelikte daha çok düştü 8/4 falan çıkıyor sürekli baş dönmesi halsizlik göz kararması bu gibi şeyler yaşiyorum ve ne yaparsam yapayım tansiyonum yükselipte normal düzene gelmiyor 🤷♀️