vanilya_kokusu_ maşallah az kalmış Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah. Aynı birebir dediklerini ben de yapıyorum. Dün akşam yine kötü oldum ölümden döndüm gibi bir şeyler oldu bana, ben de eşime çok söylüyorum evi değiştirelim diye ama maddi imkanlar el vermiyor maalesef. Benim evimin içi de güzel ferah ama arka cephe olduğu için bir yeri de fazla göremiyorum daha çok bunalıma giriyorum.