vanilya_kokusu_ ay çok kötü valla ya biz bugün 23 haftalık olduk ona rağmen çok yoruldum 🥹🥹 doktora gidiyor musunuz peki ne diyorlar bana hep normal dediler ölçüyor musunuz kaç çıkıyor , benim bir de tansiyon düşüyor bütün dengem alt üst olmuş 😅🥹 artık ağlanacak halime gülüyorum 🥹🙂↕️