Arkadaşlar bugün kontrolüm vardı özel bir kliniğe gidiyorum bebeğimi beğendi ufak bir kist olduğunu söyledi ama zamanla geçiyormuş geçmezse de bebeklerde down sendromu falan oluyormuş yaşayan oldu mu lütfen içimi ferahlatan sabahtan beridir ölü gibiyim