Nunuuu Yasemincifci o gün gün boyunca az su içtim ben cok sıkıştıgımda yaptım ama bi faydası olmadı tozun o yüzden 5 kere kullandım cok sükür birşey yok
Neslihant yapoo04 akintiniz hamilelik boyunca artaracak hep olucak enfeksiyonunuz olsa da olmasada. Yani esinizde illa iliskiye girecekse birşeylere katlaniversin bu halde mukemmel olamazsiniz
Mrv91 Ben de spermin rahmi yumusattigini okumustm. Gebeligin erken donemlerinde korunmamak riskli olabilir bu yüzden ??
Nebahathumeyra yapoo04 ya madem öyle 3 gün için riske at ayın tabiki de bekleyin sorun doktorunuza içiniz rahat etsin
bridetobe yapoo04 bizde yapmıyoruz bebeği risk edemeyiz. Zaten zor tuttu. Su an 9 ay beklemek mi yoksa sonrasında üzülmek mi diye düşünüyoruz .
B-P-R yapoo04 enfeksiyon Riski Çok Yüksek Bu Yüzden En İyisi Korunmak Eşin Seni Korusun Yani İyi değil gebelikte
yapoo04 RecebinEsrasi çok teşekkür ederim sağol, dediğim gibi sadece sarı akıntı oluyor ağrı sızı yok. Hemogram vermiştik idrarda almışlardı enfeksiyon varsa çıkar herhalde
yapoo04 Neslihant Normalde 5 haftaya gelince düşük yapıyordum şimdi 9 haftamdayım rahatladı sanırım biraz korkutsam iyi olacak :)
Deletedmom325 yapoo04 valla o konuda çok şanslıyım, bebek her seyden önemli diyo ki kesinlikle haklı. Sarılıp uyuyoruz 😊 yapacak bişey yok, içinde Bi can taşıyorsun riske atmaya hiç gerek yok. Sadece 9 ay
yapoo04 Deletedmom325 ya normalde eşimde tıpkı böyle düşünüyordu son zamanlarda biraz ısrarcı oldu bende şaşırıyorum. yaşımız daha küçük 22 onun verdiği birşey olsa gerek
Zubeydetekkurt yapoo04 araştırdım baya enfeksiyona sebep olabiliyormus benim gebelikten oncede vardı enfeksiyonum onun için onlemimi alıyorum
Nunuuu Oges doktorunuza danısır veya netten bakarsanız bilgilenirsiniz hanım efendi 😉😚 simdi burada size onu anlatamıcagım arastırın kendiniz
Rabia2019 yapoo04 ben doktoruma sordum ve bana korunmana gerek Yok bir problem olmaz dedi ayrıca çevremde hamileliklerinde korunmayan insanlar var ve onlarda da hiç bir problem olmadı
yapoo04 Rabia2019 yine her konu gibi herkes her doktor farklı birşey söylüyor 😕 enfeksiyonu tetikleyen şeylerden kaçınmalı o zaman
Oges Nunuuu gerçekten bilmediğim için sormuştum eleştirmek için değil hiç başıma da böyle bişey gelmedi başımdan beri tehlikem var o yüzden yasak .. ama herkesi kendi kara katılaşmış taş kesmiş kalbiniz gibi görüp yaklaştığınız için insan gibi sorulan bir soruya bile insan dışı bir cevap verebiliyorsunuz soru sormadım farz edin muhattap olacağım insan türü değilsiniz afedersiniz !
Rabia2019 yapoo04 kişiden kişiye değişiyor her şey 🤷🏼♀️ Sen kendi doktoruna sor o ne derse onu yap bence