yapoo04 Kızlar gebelikte korunmak mı gerekiyor? Korunmadan ilişkiye girildiğinde enfeksiyon riski oluyor mu yada başka birşey? Bilgisi olan?
Nunuuu yapoo04 enfeksiyon oluyor canım sonra sıkıntı oluyor benim doktorum kaç kere toz verdi simdi cok sükür korununca idrardaki enfeksiyon gitmiş
RecebinEsrasi yapoo04 ilk haftalarda korunmak gerekliymiş ve enfeksiyon olabilirmiş, son haftalarda da korunmadan ilişkiye girmeyi öneriyor uzmanlar normal doğum düşünüyorsan kolay oluyormuş tabiki bi riskin yoksa
btlunl Ben de enfeksiyon vardı dr uyarmıstı korunmasız olmasın diye benden eşime eşimden tekrar bana geçebilir diye dikkat etmek lazım enfeksiyondan çok çeken biri olarak araştırmam ve dr söylemine göre korunmalı da fayda var
Deletedmom143 Valla ben su ana kadar korunmadim kocamla.aslindda korunmalyiz sukur test verdim hicbir mikrop cikmadi
Nunuuu Yasemincifci evet 😣 baya bi sıkıntılıydı gece son idrari yaptıktan sonra içiyorsun sabaha kadar idrara çıkmıyordum cok zor oluyordu
yapoo04 RecebinEsrasi bende 9+1deyim bu aralar sarı akıntım oluyor bi anda sıcak akıyor ama başka bir belirtim yok meraklandım doktora gideceğiz salı günü
Nebahathumeyra En son kontrolüm de ben de bunkonuyu sordum doktoruma numarada başından beri korunmuyoruz 25. Haftadayız. Doktorum eğer enfeksiyon riskiniz yoksa korunmaya ihtiyaç Yok dedi enfeksiyon riskinin olup olmadığını da her ay ki kontrolde bakıyoruz dedi yani biz size öyle bir risk görürsek söyleriz zaten korunmanız gerek diye dedi. Bi de işi biraz espriye burup erkeklerin rahat ettiği tek dönem hamileleik bırakın tadını çıkarsınlar dedi 😊😊🙈🙈
yapoo04 Nebahathumeyra hımm.. yani tek şikayetim sarı akıntı aslında normal mi bilmiyorum randevum salı günü doktor söyler ama 3 düşüğümün üstüne biraz tedirginlik var herşey kafama takılıyor
RecebinEsrasi yapoo04 inşallah sizi sıkıntıya sokacak bi durum değildir benim baştan beri olduğundan akıntım normal geliyor artık idrarda yanma yada yaparken zorlanma gibi şikayetleriniz varsa enfeksiyon olabilir muhtemelen onlar için doktor toz şeklinde ilaç veriyor söküp atıyor bide aklınızda bulunsun şekerli şerbet enfeksiyona iyi geliyor ağrı sızı olursa tavsiye ederim :)
Deletedmom325 yapoo04 doktor bize 28 e kadar normal 28 ten sonra prezervatif ile öneriyoruz demişti. Gerçi biz hiç ilişkiye girmedik doğuma kadar da girmeyi düşünmüyoruz ama doktor öyle demişti
yapoo04 Deletedmom325 yaa nasıl sabrediyor eşin bizim bide o derdimiz var düşük riskimin olmasına rağmen laf anlatamıyorum..
Neslihant yapoo04 korunmak gerekiyor. Spremler kasılmalara sebep olabileceğinden ya korunma ya da dışarı boşalma öneriliyor
Nebahathumeyra yapoo04 ya madem öyle 3 gün için riske at ayın tabiki de bekleyin sorun doktorunuza içiniz rahat etsin
yapoo04 RecebinEsrasi çok teşekkür ederim sağol, dediğim gibi sadece sarı akıntı oluyor ağrı sızı yok. Hemogram vermiştik idrarda almışlardı enfeksiyon varsa çıkar herhalde
bridetobe yapoo04 bizde yapmıyoruz bebeği risk edemeyiz. Zaten zor tuttu. Su an 9 ay beklemek mi yoksa sonrasında üzülmek mi diye düşünüyoruz .
Deletedmom325 yapoo04 valla o konuda çok şanslıyım, bebek her seyden önemli diyo ki kesinlikle haklı. Sarılıp uyuyoruz 😊 yapacak bişey yok, içinde Bi can taşıyorsun riske atmaya hiç gerek yok. Sadece 9 ay