mimar123 Bende 40+2yim bebeğin kilosu 4kg. Iri bebek oldugu için doktor sezaryen yapalım dedi İlk gebeliğin oldugu için vücudun nasıl bir tepki verecek bilmiyoruz o yüzden suni sancı denemeyelim, Anne ve bebek için travmatkk bir dogum olmasın dedi