Kızlar 40+2 haftalık hamileyim bugün kontrole geldim sancılarım var benim hissettiğim ağrı orta derece nst 100 çıkıyor 3 saat önce açılık yoktu şimdi 2 cm açıklığım var ama ben sancılarımı evde çekmek istiyorum sizce eve gitmek mantıklı mı yoksa yatışı kabul mü etsem sancılarımı evde çekersem daha rahat olurum gibi düşünüyorum şiddetlenince geliyim diyorum ama emin olamıyorum hastanedede başka kadınların sesini duymak psikolojik olarak etkiliyor daha çok strese giriyorum