taze_annee_ ben normal adet gördüğüm zamanlardada gece kullanıyorum sonrası için yine öyle alacağım, bide arkadaşım 2 ay oldu doğum yapalı ebebek’te lohusa pedi varmış kendine fazla almış ,bir tane de bana ondan verdi depend den sonra bunu kullanırsın çok işime yaradı dedi. Aklınızda bulunsun. Ben evde depend kullanmaya devam ettim o bitince geceye geçtim bir 15 gün kadar sonra normal boya geçtim, zamanla azalıyor zaten