5 yaşında bir kızım var özelde 12. Haftada öğrenmiştim şuan tekrar hamileyim tekrar özelde öğrenmeyi planlıyorum çünkü o dönem cinsiyetini bilerek gittiğim devlet hastanesinde sorduğumda doktor belli olmadığını bende cinsiyetini bildiğimi söylemiştim yumuşak bir doktordu biraz konuştuk ne yazıkki hala cinsiyet kız olduğu için zorbalığa uğrayan aldırılmaya gebeliği sonlandırmaya yönelik baskı gören gebeler olduğunu bu sebeple mümkün mertebe cinsiyet söylemini ertelediklerini söylemişti