busrazeyd gamzeli04_ bende cok normal istiyorum da boyle olunca insanı soğutuyorlar zaten sanci vs daha öyle cok çekmiyorum cati muayenesi olduktan sonra cok kotu oluyorum
busrazeyd ecemciik benim doktor ısrarla yapiyor 1 kere reddettim yapmam lazım diyo baska biswy demiyor simdi son haftalara girdim yeni doktor vs iyisini nerden bulacam 😶
ecemciik busrazeyd kız beni de normal doğum diye bekletiolar zaten, çatı muayenesi yapması lazım ki ona göre normale alsın, bilmioruz ki açılma olcak mı olmayacak mı, Allaha emanet doğum bekliorum 😅