CansuP- ilk doğumum sezeryan görünmesine rağmen çatı muayenesi yapıldı, ben kendimi çok kastım ağrım oldu eve geldim çok az bir kanama oldu, gün vermişti gelin diye, bir kaç gün sonra gittim ebe çatı muayenesi yaptı hiç hissetmedim. 1cm açıklık vardı. 40+3 teydim daha fazla risk almak istemedk sezeryan doğum yaptım. (Çatalda çatı muayenesi yapıldı)