vanilya_kokusu_ Yarın sezeryan doğumum var sen birde bana sor çok korkuyorum süreç nasıl ilerleyecek,ameliyat sonrası ilk yürüyüş,bebekle bağ kurabilecek miyim, yeterince sevgimi veremezsem,sütüm gelicek mi,eski hayatımı özleyecek miyim hem aynı bedende biraz daha kalmak istiyorum hemde doğmak karmaşık duygular içindeyim 😀