merylii_ Yvhbb hayır kötüye işaret değil gayet güzel artmış ayrıca ilk ikisini başka yerde sonuncusunu başka yerde vermişsin kurum farkı etkiler tabiki keseyi de görmüşsün bebişi de görürsün yakında inşallah merak etme canım sorun yok 🤲🏻❤️
humaakusu Yvhbb bebeği görmek için erken gibi zaten ben 8. Haftamda görebilmiştim ilk gebeliğimde keseyi gördüysen ölçümüde sağlıklıysa bebeğinide görürsün ALLAHın iziniyle ☺️
Yvhbb humaakusu bugün gittim kese büyümüş çok şükür ama bebişi göremedik 10 gün sonra tekrar kontrole gideceğim 🌸
Yvhbb Guniiii evet yine kese gördük ama büyümüş 10 gün sonra tekrar gidicem canım geç döllenme olabileceğini söyledi
humaakusu Yvhbb inşAllah bende ikinci bebeğime hamileyim bekliyorum 8. Haftama gelmeyi o zaman gidicem nasipse ☺️