hanega feyzaaltunakyuz ben eczacıya da sormuştum en iyi folidoce demişti bilemiyorum ben de onu kullanıyorum
emosland mutluuuannemmm kuzucum aslında bu rabbimin işi ne zaman yazdıysa o zaman oluyor..Tabiii kader gayrete aşıktır derler eskiler..Ben 2.pakette hamile kaldım diye hatırlıyorum
mutluuuannemmm emosland tabiki orası öyle Rabbim nezaman nasip eder bilemeyiz ama desteği ne kadar onu merak ediyorumdum
smyyy95 emosland canım doktor bana folas diye bir folik asit verdi 5 mg nasıl iyi bir takviye mi acaba
aleyna2260 feyzaaltunakyuz 1 ay Profolmix women kullandım 1 ay Sonrada hamile kaldım tavsiye ederim adet düzensizliginde de etkilidir yumurtalıkları büyütüyor
nurbanucil feyzaaltunakyuz ben vifolic isminde multivitamin gibi bir folik asit kullanıyorum. Henüz denemeye başlamadan yaklaşık 3-4 ay önce kullanmaya başladım ve hamdolsun maşallah gebe kalmam pek sürmedi
Medineklndr Ben şuan hamileyim diafol diye bir ilaç vermiş devlet ödemiyor biraz pahalıydı aldım bugün kullanmaya başladım ama nasıldır bilmiyorum doktor önerdi
tulayyarsln İlk gebeliğimde folidoce kullanmıştım. Bu gebeliğimde folidays kullandım gebeliğimi yeni öğrendim kullanmaya devam ediyorum