feyzaaltunakyuz Merhaba kızlar bana memnun kaldığınız folik asit söyler misiniz doktorum folicus yazmisti 3 aylık kullandım bitti fakat bu süreç de gebe de kalmadım elenatal 1 iyi diye duydum sizin fikirlerinize de ihtiyacım var
mutluuuannemmm feyzaaltunakyuz ben bu ay Folidoce ye başladım doktorum yazdı 1 paket tek henüz bitmedi yumurtlama dönemindeyim bakalım
Sezei feyzaaltunakyuz orzax proceive f kullandım ben kuzum 1 ay sonra hamile kaldım ama tabi ben aşılama ile hamile kaldım onunda etkisinin olduğunu düşünüyorum yumurta kalitesini artıyor bence tadıda çok güzel eşim bile içiyordu arada tadı çok güzel diye
emosland mutluuuannemmm bende folidoce kullanıyorum..Doktorum başka yazmıştı sadece folik asit içeren yenisini almak için eczaneye gitmişti eşime folidoceyi önermişler ben onunla hamile kaldım..
mutluuuannemmm emosland ayyyy sağlıkla alın kucağınıza inşallah ilk pakette mi hamile kaldınız acaba ben kan değerlerime triotlarıma falan baktırdım herşey iyi dedi demir ve Folidoce yazdı🥲
emosland mutluuuannemmm kuzucum aslında bu rabbimin işi ne zaman yazdıysa o zaman oluyor..Tabiii kader gayrete aşıktır derler eskiler..Ben 2.pakette hamile kaldım diye hatırlıyorum
Hera4828 feyzaaltunakyuz merhaba bana da doktorum DİOFOL vermişti ama ben tüp bebek sürecindeyim sanırım fark etmiyor bu tarz takviyelerde. Çift çizgimi görmüş olsam da daha çok çok yeni silik 🥹 henüz kan testi vermedim yarın inşallah
mutluuuannemmm Kızlar dün döngünün 14 günündeydim ilişki oldu sonrası af edersiniz duş aldım 1 saat falan sonra su gibi sanki kaçırmışım gibi akıntı oldu acaba yumurtamı çatladı ilk defa yaşıyorum bunu bu ay
mutluuuannemmm feyzaaltunakyuz Ben ilk defa yaşadım ayağa kalkınca evet oluyordu ama duş sonra devam etmiyordu