ozgeBudak006 Kızlar merhaba Eskişehir’de yasayablar detaylı ultrosan ıcın önerebileceğiniz bi doktor varmı zafer bütün duydum ama sizlerin önerebileceği birde kaç haftalarda girdiniz?
threebabysmom Valla bende eskişehirdeyim ümit hastanesine gidiyorum Murat hoca zafer bütünü önerdi ilk defa ona gidicem iyi diyen de var kötü diyende 🙂
ozgeBudak006 threebabysmom bende murat hocanın takıpli hastasıyım ilknur hocayla tıpta bi doktor önerdi ama zaferi söyledim onada gidebilirsin dedi
nurakkoyun06 Esogü de Melih Velipaşaoğlunda takipliyim. Ayrıntılı ultrason da yapıyor. Çok iyi bir doktor tavsiye ederim. Ben 2 gebeliğimde de ona gittim.
mrvshnsrcgl nurakkoyun06 merhaba bende kendısıne detaylı usg için randevu aldım ama kararsızım Fotograf verıyormu anlatımı detaylımı eşinizi alıyormu yanınıza detaylıda
1oglananasi nurakkoyun06 Merhaba, eşleri içeri alıyor mu acaba kendisi? Ben de ona pazartesi gideceğim, eşim ona göre izin alacak da.
nurakkoyun06 mrvshnsrcgl 15-20 dakika falan sürdü. Genel kontrollerde de aynı doktora gittiğim için süre belki ondan farklı olabilir. 750 lira gibi bir muayene ücreti var. Hoca gerçekten çok bilgili ve güleryüzlü.
threebabysmom ozgeBudak006 ben ilk defa gideceğim ama çevremde biri gitmişti diğer hastalarını da korkutuyormuş bebeği sağlıklı olduğu halde problem var filan diyip diğer muayenelere gelmeleri para vermeleri için galiba öyle duymuştum ama bi deneyeceğim ben olmazsa bir doktora daha alırım randevu ona giderim diye düşündüm
ozgeBudak006 r2peetoo zafer bütünü bende çok duyuyorum da korkutuyor dıyorlar yaa zaten stresli geçiyor hamılelıgım. Yani olanı söylemek var birde olmayanı söyleyip insanı korkutmak var
threebabysmom r2peetoo evet hep böyle duyum aldım olumlu konuşanda var olumsuz konuşanda dediğim gibi bende ilk defa gidicem deneyimleyeceğim
tulayyarsln Biz kütahyadan Zafer bütün için gitmiştik aşırı memnun kaldık. 1 saat resmen bebeğin her şeyini inceledi ve asla korkutmuyor zaten çok kibar bilgili biri. Tekrar hamileyim bu hamileliğimdede detaylıya ona gidicem
nurakkoyun06 mrvshnsrcgl normal muayene ücreti alıyor diye biliyorum. Yine de bölümü arayıp sorabilirsiniz.
ezgimom26 Alper yurdasipere gittim. Çok memnun kaldım . Kesinlikle tavsiye ederim . Osmangazi üniversitesine gitmeyin 15-20 dk bakıp gönderiyolarmış