tosbik95 sezaryen olacağı için haziran ortalarına geliyor doğum. Dr um 38 i görmeyi çok isterim inşallah görebiliriz diyerek konuştu o vakte yakın detaylı konuşacağız bunları dedi yani erken olabilir diye düşünüyor, sanırım doğumların arası kısa olacağı için öyle düşündü