tosbik95 Erken evet ama bayram telaşına geliyor ve benim gibi çiftçi olan arkadaşlar var mı Dogumum sezeryan olacağıni biliyorum çünkü ilki sezeryan oldu Siz doktorlarinizla konuşup tarih belirlediniz mi
Melike3506 tosbik95 ben normal doğum bekleyeceğim o yüzden ne zaman doğum olacağını bilmemek endişelendiriyor biraz ya mayıs sonu olcaz ya hazirana kalcaz 😂
Aleynaaaag tosbik95 benim ilk gebeliğim 28.hafta da doktora gittiğimde doğum pozisyonu için konuşmaya erken dedi bekliyoruz
aybike2212 tosbik95 25+2 olacağım 12 itibariyle henüz alışverişe başlamadım 9 haziran doğum görünüyor ilk doğumum sezeryan ama bu sefer doktor bulursam normal denemek istiyorum bulamazsam mecbt sezeryan olacağım yine
tugcelice07 tosbik95 kıyafetleri bitmek üzere , doğum çantası hazır değil 30-32 arası yıkasam 33 gibi hazırlarım daha odası yok küvet takımı almadım biberonu da daha alacağım , bebek arabası aldık örtüleri hazır
tosbik95 tugcelice07 benim ikinci olduğu için biberon tarzı şeyler yok Kıyafetlerinde yapmadım daha Tiktokta bizim zamanimizdakiler hazır diyorsa bende sizi merak ettim
tosbik95 karpuss erken biliyorum da benim gibi olan var mı dedim ben mi abartiyorum Hem bazı özeller veriyormus
mervein14 tosbik95 ilk doğumum sezaryen olduğu için ikinciside mayısın 3. Haftası olur büyük ihtimalle 🙈
karayelll 5 ile 12 Haziran dedi sezeryan Olcam ama istediğim tarih 06.06.26 nasip olursa tabi ama bana bebek hazirani bulmayacak bayramda doğacak gibi geliyor😃şuan 24 haftalık hicbirsey hazır değil sadece bebek arabası aldık
paradise35 karayelll bende 24 haftadayım 2. sezeryan olacağım için 6.6.26 isteyeceğim tam 38+5 oluyorum o vakitte ilk sezeryan 38+4te olmuştu bakalım haftaya kontrole gittiğimde konuşacağım inşallah tamam der
karayelll tosbik95 oğlumda 37 de doğdu sancım vardı kızımda erken doğar gibi hissediyorum bilmiyorum belkide Hüsnü kuruntu yapıyorum dur😅